Programowanie i konserwacja Asus MG248QE Series jest ważna, aby zapewnić wydajne i bezpieczne działanie monitora. Wszelkie aktualizacje oprogramowania i sprzętu mogą zapewnić lepszą wydajność i zabezpieczenia. Przegląd techniczny może być konieczny, aby zapobiec awariom i utrzymać wyświetlacz w dobrej kondycji. Rozwiązywanie problemów Asus MG248QE Series może być również konieczne, jeśli monitor nie działa prawidłowo. Użytkownicy mogą skorzystać ze wskazówek dotyczących diagnostyki lub skontaktować się z producentem w celu uzyskania fachowej pomocy. Programowanie i konserwacja to ważne zadania, z którymi trzeba się zmierzyć, aby zapewnić bezpieczne i zadowalające działanie monitora Asus MG248QE Series.
Ostatnia aktualizacja: Programowanie Konserwacja Rozwiązywanie problemów Asus Mg248qe Series
Jeśli zostanie wyświetlony kod błędu podczas pobierania i instalowania aktualizacji systemu Windows, narzędzie do rozwiązywania problemów z aktualizacjami może pomóc usunąć dany problem.
Wybierz kolejno pozycje Start > Ustawienia > System > Rozwiązywanie problemów > Inne narzędzia do rozwiązywania problemów. Następnie w obszarze Najczęstsze wybierz pozycję Aktualizacja systemu Windows > Uruchom.
Po zakończeniu działania narzędzia do rozwiązywania problemów zalecane jest ponowne uruchomienie urządzenia.
Następnie sprawdź, czy nie ma nowych aktualizacji. Wybierz kolejno pozycje Start > Ustawienia > Windows Update > Sprawdź aktualizacje , a następnie zainstaluj wszystkie dostępne aktualizacje.
Jeśli problemy nie zostały rozwiązane, spróbuj ponownie uruchomić narzędzie do rozwiązywania problemów, aby sprawdzić, czy nie ma dodatkowych błędów, lub zobacz Naprawianie błędów usługi Windows Update i postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi rozwiązywania problemów.
Aby uzyskać więcej informacji dotyczących rozwiązywania problemów z usługą Windows Update, zobacz Rozwiązywanie problemów z aktualizacją systemu Windows.
Sprawdzanie dostępności aktualizacji systemu Windows
Wybierz kolejno pozycje Start > Ustawienia > Aktualizacje i zabezpieczenia > Rozwiązywanie problemów > Dodatkowe narzędzia do rozwiązywania problemów . W obszarze Przywróć działanie wybierz kolejno pozycje Windows Update > Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów. Wybierz kolejno pozycje Start > Ustawienia > Aktualizacje i zabezpieczenia > Windows Update > Sprawdź aktualizacje, a następnie zainstaluj wszystkie dostępne aktualizacje.
Sprawdź, czy są dostępne aktualizacje systemu WindowsFAQ
Rozwiązywanie problemów z monitorem LCD - Brak obrazu po włączeniu monitora
Brak obrazu po włączeniu monitora (czarny obraz lecz dioda zasilania się świeci)
- Upewnij się, czy system operacyjny nie przeszedł w stan hibernacji, uśpienia lub oszczędzania energii. Naciśnij dowolny klawisz (Enter / Włącznik) lub porusz myszką aby wybudzić urządzenie.
- Sprawdź, czy kabel sygnałowy (VGA / DVI / HDMI) jest poprawnie podłączony do monitora. Sprawdź również, czy kabel sygnałowy jest poprawnie podłączony do gniazda karty graficznej. Odepnij kabel sygnałowy, sprawdź wtyczki czy piny sygnałowe nie są zagięte, podłącz ponownie kabel do monitora i komputera.
- Naciśnijaby wybrać odpowiedni tryb (jeżeli model posiada kilka różnych portów sygnału wideo) -> Wybierz poprawny port sygnału wideo.
UWAGA: Jeżeli twój model nie posiada dedykowanego przycisku, wciśnik przycisk "MENU" by wejść do menu OSD. Umiejscowienie przycisku MENU jest różne dla danych modeli monitorów.
Klawisz MENU:
Wciśnij i przytrzymaj przycisk "MENU" a następnie wybierz MENU > System Setup > Restore factory mode (Reset)> wybierz "Yes"
Brak obrazu po włączeniu monitora (czarny obraz, dioda zasilania się nie świeci)
Monitory LCD firmy ASUS wspierają specyfukację zasilania: AC 100-240V. Będą one pracować poprawnie, dopóki podłączone są do napięcia zasilania mieszczącego się w podanym zakresie. Jednakże, proszę mieć na uwadze, iż kupując monitor w innym kraju dołączony przewód zasilający może być nie kompatybilny z gniazdkiem zasilającym. Klient powinien wymienić odpowiedni przewód zasilający lub wtyczkę w celu zapewnienia normalnego zasilania wyświetlacza.
Jeżeli żaden z powyższych kroków nie rozwiązał problemu, skontaktuj się ze Wsparciem Technicznym ASUS celem uzyskania dodatkowej pomocy.
Przed kontaktem z nami przygotuj numer seryjny urządzenia.
Jak znaleźć numer seryjny produktu:
http://www. com/pl/support/Article/566/
Czy informacja okazała się przydatna?
YesNo
- Above information might be partly or entirely quoted from exterior websites or sources. please refer to the information based on the source that we noted. Please directly contact or inquire the sources if there is any further question and note that ASUS is neither relevant nor responsible for its content/service
- This information may not suitable for all the products from the same category/series. Some of the screen shots and operations could be different from the software versions.
- ASUS provides the above information for reference only. If you have any questions about the content, please contact the above product vendor directly. Please note that ASUS is not responsible for the content or service provided by the above product vendor.
FAQ
Przed rozpoczęciem rozwiązywania problemów, tutaj możesz dowiedzieć się więcej na temat Jak włączyć podświetlenie klawiatury. Jeśli po wykonaniu tego FAQ okaże się, że podświetlenie klawiatury nie może zostać włączone lub obraz jest nieprawidłowy, należy zapoznać się z poniższymi krokami rozwiązywania problemów.
Spis treści:
- Twardy reset (reset EC)
- Przywróć ustawienia BIOS
- Zaktualizuj BIOS / pakiety Windows / sterowniki
- Zainstaluj ponownie sterownik ASUS System Control Interface
- Przywróć system z punktu przywracania
- Zresetuj komputer
Twardy reset (reset EC)
- Odłącz wszystkie zewnętrzne urządzenia peryferyjne, takie jak zewnętrzne dyski twarde, drukarki, karty pamięci, zewnętrzne napędy optyczne (jeśli komputer posiada wewnętrzny napęd optyczny należy wyjść płytę CD/DVD), klucze sprzętowe itp.
- Wyłącz komputer.
- Odłącz zasilacz sieciowy. Uwaga: Proszę nie wyjmować zasilacza sieciowego w przypadku laptopów ASUS TP420IA i UX425IA. (Te modele wymagają podłączenia zasilacza sieciowego, aby przeprowadzić proces twardego resetu).
- Wyjmij akumulator (jeśli jest to akumulator wyjmowany).
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania przez 60 sekund, aby przeprowadzić twardy reset.
- Ponownie podłącz zasilacz sieciowy i umieść baterię, a następnie włącz komputer i sprawdź, czy problem został rozwiązany. Jeśli problem pozostanie nierozwiązany, kontynuuj następny etap rozwiązywania problemów.
Powrót do spisu treści
Przywróć ustawienia BIOS
Spróbuj zresetować BIOS do domyślnych ustawień — tutaj zamieszczonych jest więcej informacji: Jak przywrócić ustawienia BIOS.
Jeśli problem pozostanie nierozwiązany, kontynuuj następny etap rozwiązywania problemów.
Zaktualizuj na laptopie BIOS / pakiety Windows / sterowniki
Aktualizacja oprogramowania zwykle pomaga w stabilizacji i optymalizacji systemu, dlatego zalecamy jego częstą weryfikację i aktualizację na laptopie do najnowszej wersji. Tutaj zamieszczonych jest więcej informacji:
Jak używać Winflash do aktualizacji wersji BIOS w systemie Windows
Jak używać EZ Flash do aktualizacji wersji BIOS notebooka?
Przeprowadzenie aktualizacji systemu Windows i sterowników — tutaj zamieszczonych jest więcej informacji:
Jak uruchomić usługę Windows Update
Jak zaktualizować sterowniki za pomocą MyASUS
Jeśli problem utrzymuje się po dotychczasowej aktualizacji BIOS i Windows Update, kontynuuj do następnego kroku w ramach rozwiązywania problemów.
Zainstaluj ponownie sterownik ASUS System Control Interface
Przywróć system z punktu przywracania
Jeśli kiedykolwiek utworzono punkt przywracania lub automatyczny punkt przywracania systemu, należy spróbować przywrócić system z punktu przywracania najbliższego ostatniemu normalnemu uruchomieniu systemu. Tutaj zamieszczonych jest więcej informacji: Jak używać punktu przywracania systemu.
Zresetuj komputer
Jeśli problem pozostanie nierozwiązany po zakończeniu wszystkich czynności w ramach rozwiązywania problemów, wykonaj kopię zapasową plików osobistych, a następnie zresetuj komputer — tutaj zamieszczonych jest więcej informacji:
Windows 10 — Jak zresetować system i usunąć wszystkie moje pliki osobiste?
Windows 10 — Jak zresetować system i zachować moje pliki osobiste?
Jeśli problem nie zostanie wyeliminowany z wykorzystaniem powyższego rozwiązania i zamieszczonych tu informacji, skontaktuj się z autoryzowanym centrum napraw ASUS, aby skontrolować urządzenie.
Czy informacja okazała się przydatna?
YesNo
- Above information might be partly or entirely quoted from exterior websites or sources. please refer to the information based on the source that we noted. Please directly contact or inquire the sources if there is any further question and note that ASUS is neither relevant nor responsible for its content/service
- This information may not suitable for all the products from the same category/series. Some of the screen shots and operations could be different from the software versions.
- ASUS provides the above information for reference only. If you have any questions about the content, please contact the above product vendor directly. Please note that ASUS is not responsible for the content or service provided by the above product vendor.