Szczegółowa instrukcja serwisowa Hitachi CP-AX3503 jest przydatna dla wszystkich, którzy wykonują naprawy lub konserwację projektorów Hitachi. Instrukcja zawiera informacje na temat wszystkich procedur i czynności serwisowych, które należy wykonać, aby zapewnić prawidłową eksploatację projektora. Instrukcja zawiera informacje dotyczące optymalizacji obrazu, konfiguracji, konserwacji, diagnozy i naprawy. Instrukcja zawiera szczegółowe informacje na temat wszystkich podzespołów i części, które są dostępne w projektorze, wraz z instrukcjami dotyczącymi instalacji i konserwacji każdego z nich. Instrukcja serwisowa pomoże ci w pełni wykorzystać potencjał projektora Hitachi CP-AX3503.
Ostatnia aktualizacja: Szczegółowa instrukcja serwisowa Hitachi Cp Ax3503
Please add exception to AdBlock for elektroda. pl. Thank you very much for proposing a new subject! After verifying you will receive points! 13 May 2015 18:00 62613 #1 User removed accountLevel 1 Tutaj będą zamieszczane instrukcje napraw pilarek, kosiarek traktorków i innych małych silników spalinowych. PILARKI SPALINOWE, KOSIARKI I KOSY SPALINOWE BRIGS&STRATTON Briggs-Stratton silnik zaburtowy instrukcja napraw Silnik B&S 700/750 seria DOV instrukcja serwisowa. Briggs&Stratton - Vanguard 3/LC OHV, instrukcja napraw. DOLMAR ECHO HUSQVARNA Rysunki i wykaz części pilarki Husqvarna 51. php? p=10399104#10399104" target="_blank" rel="noopener " title="https://www. php? p=10399104#10399104">Husqvarna 323R podkaszarka rysunki Pilarka Husqvarna357 oraz 359 rysunki. php? p=10842439#10842439" target="_blank" rel="noopener " title="https://www. php? p=10842439#10842439">Rysunki z numerami części, Husqvarna 340, 345, 350, 340e, 345e Husqvarna 232R, 232L, 235R, 235RII, ilustrowany wykaz części Traktorek Husqvarna Rider 850 schemat PARTNER Partner 351, 370, 390. 420. Wykaz części i rysunki, pilarki spal. SOLO Rysunki i wykaz części piła SOLO 645 STIHL Stihl 021, 023, 025. Rysunki i wykaz części Stihl 064. Rysunki i wykaz części Stihl MS 170, 170C rysunki, plus opis części w j. polskim. php? p=7352688#7352688" target="_blank" rel="noopener " title="https://www. php? p=7352688#7352688">Stihl MS 180 i 180C. php? p=8789269#8789269" target="_blank" rel="noopener " title="https://www. php? p=8789269#8789269">STIHL MS 250 rysunki i wykaz części. php? p=7988106#7988106" target="_blank" rel="noopener " title="https://www. php? p=7988106#7988106">Stihl MS 270 oraz MS 280. Rysunki oraz wykaz części. j. polski. php? p=7360453#7360453" target="_blank" rel="noopener " title="https://www. php? p=7360453#7360453">Kosa Stihl FS 40, FS 50. Rysunki oraz wykaz części Przecinarki spalinowa Stihl TS 350 AVE oraz TS 360. php? p=9342087#9342087" target="_blank" rel="noopener " title="https://www. php? p=9342087#9342087">Kosa spalinowa Stihl FS 44 Instrukcje napraw pilarek Stihl 017, 018 Pilarka STIHL MS230 - rysunki i wykaz części. php? p=14700590#14700590" target="_blank" rel="noopener " title="https://www. php? p=14700590#14700590">Tabele regulacyjne sprzętu marki STIHL STIHL FS56 wykaz części SHINDAIWA Pilarka Shindaiwa 350, ZENOAH-KOMATSU Zenoah Komatsu model G 410 AVS oraz G455 AVS MAC CONDOR Silnik zaburtowy Mac Condor 3 instrukcja plus rysunki. php? p=14705894#14705894" target="_blank" rel="noopener " title="https://www. php? p=14705894#14705894">Pilarka STIHL S10 rysunki IPL INNE Silnik spalinowy firmy ACME Silnik HONDA GXV 160, wykaz części z rysunkami. php? p=8114320#8114320" target="_blank" rel="noopener " title="https://www. php? p=8114320#8114320">Honda GCV 135 GCV 160 GCV 190 Schemat gaźnika Silnik Lombardini LA490 - instrukcja obsługi oraz katalog części zamiennych Skrzynia hydrostatyczna Hydro-gear 310-2400 Silnik KOHLER COMMAND CV11 - 16 oraz CV460 - 465 instrukcja serwisowa. #2#2 Tabele regulacyjne sprzętu STIHL. #3#3 Silnik B&S 700/750 seria DOV instrukcja serwisowa. #4#4 Silnik zaburtowy HUSQVARNA 80B - instrukcja obsługi. #5#5 Silnik zaburtowy Mac Condor 3 instrukcja plus rysunki. #6#6 Briggs, 3 cylindry OHV, instrukcja napraw. #7#7 STIHL FS56 56C 56R 56RC - wykaz części w języku polskim. #8#8 Silnik KOHLER COMMAND CV11 - 16 oraz CV460 - 465 instrukcja serwisowa. #9sunfiresLevel 9 #9 Parametry regulacyjne do silników Honda z serii G/GX/GCV/GXV: #10BANANvanDYKLevel 41 #10 Instrukcja serwisowa do dmuchaw Zenoah Komatsu. Instrukcję może być przydatna do kos spalinowych Zenoah, Redmax oraz chińskich podróbek (bardzo podobna konstrukcja). Engine Type: Model #11#11 Zenoah - tabela danych technicznych i regulacyjnych, rok 2006, język niemiecki. #12#12 Instrukcja serwisowa w języku niemieckim (Service-Handbuch) do silników Yanmar serii L: #13dzidek_oLevel 10 #13 Pytanie do Administratora: #14hevet2Level 32 #14 Katalog części (rozkładówka) STIHL FS 38, FS 45, FS 45 C, FS 45 L, FS 46, FS 46 C. Attachments: #15MoniTOXLevel 26 #15 Skan uszczelek silnika do chińskich kos spalinowych Demon, NAC, Eurotec, Magnum, Powermat, itp #16darekpawelLevel 17 #16 Very popular engines Loncin: #17#17 Very popular engines Loncin:Parts list (EN) #18#18 Stihl 021, 023, 025 instrukcja napraw. #19kj01#19 Witam, ma ktos moze Stihl Fs 55 - Katalog części zamiennych. Kosa jest z 1999 roku #20#20 Proszę Stihl FS55. #21#21 Gaźniki Stihl FS55. #22#22 Instrukcja napraw pilarek Husqvarna 120, 125 (tych pierwszej generacji). #231808Level 11 #23 Witam. #24#24 Husqvarna 543 XP/XPG = pilarka Zenoah GZ4350EZ ze zmienionymi plastikami. Tyle że Zenoah jest sprzedawana w Japonii i krajach azjatyckich, a Husqvarna w europie i USA. Pojemność 43. 1 cm³ (42mm/31. 1mm). Na tabliczce znamionowej Husqvarny pisze „Made in Japan”, tylko na dodatkowej naklejce pisze „Husqvarna Zenoah Co. Ltd. ”. #25Arturo 2773Level 19 #25 Tabla z danymi dla większości silnikòw b&s w jednostkach metrycznych. Proszę o zapoznanie się z poniższą instrukcją techniczną zawierającą szczegóły dotyczące ostatnio wprowadzonych zmian: https://pomocsio. pl/procedura-przejscia-na-jeden-login.
If you watch the ads, you support portal and users.
415, 450, 500
FE 82W, AL 480 - 550 W, VT 88 - 94 W
- obroty
- luz zaworowy
- momenty obrotowe dokręcania śrub
- pojemności miski olejowej
G23L: HB2311EZ HB2302
GZ25N: HBZ2601
GZ30N: EBZ3000 EBZ3000RH EBZ3050RH
G4K: EB4300
GZ48N: EBZ4800
GZ51N: EBZ5100 EBZ5100RH EBZ5100Q EBZ5150 EBZ5150RH EBZ5150Q
G62L: EB7001 EB6200 EB7000
GZ65N: EBZ7100 EBZ7100RH EBZ7150 EBZ7150RH
GZ72N: EBZ8001 EBZ8001RH EBZ8050 EBZ8050RH
Uwaga na błędy w tabeli. Jest Elektroden Abstand, powinno być szczelina magneto (air gap). Przerwa na świecy wynosi typowo 0. 60-0. 70 mm.
Dane można wykorzystać do chińskich klonów (pilarek łańcuchowych, kos spalinowych, dmuchaw).
L40AE, L48AE, L60AE, L70AE, L75AE, L90AE, L100AEMoże być przydatna do chińskich kopii tego silnika, znanych pod markami "Kipor, Kama", "186F", "178F" itp., stosowanych w agregatach prądotwórczych, zagęszczarkach itp.
czy nie można by było stworzyć jednej bazy instrukcji w układzie jak w pierwszym poście tzn alfabetycznie wg producenta? Każda następna zamieszczana instrukcja dopisywała by się automatycznie do podstawowej bazy. Znacznie ułatwiło by to wyszukiwanie potrzebnych danych. Obecny układ, przy wzroście zamieszczanych materiałów stanie się trudny do wyszukania potrzebnych instrukcji.
Jeśli potrzebujesz innego typu gaźnika napisz dodam ( w tym modelu występowało wiele rodzajów gaźnika).
1P88F-1,
1P90F-1,
1P92F-1,User Manual (EN)
Pilarki są zmodyfikowanymi przez Husqvarnę pilarkami Zenoah GZ4000 i jeszcze wcześniejszego Zenoah G3800. Można poczytać poglądowo odnośnie procedur montażu/demontażu pilarek chińskich typu „3800”.
Te pilarki (lub klony) produkowane były także pod markami m. in. :
— Partner 340s, 350s, 360s
— Stiga SP350, SP400
— Al-ko 35/35 II, 40/40 II
— Qualcast PC40 (35 cm³, sprzedawany w UK przez Husqvarnę)
Silnik posiada cylinder typu „strato” przystosowany do zasilania ładunkiem uwarstwionym, lecz stosowany jest zwykły tłok lub specjalny tłok z kanałami w płaszczu. W przeciwieństwie do GZ4000, pilarka jest wyposażona w zwykły gaźnik i kolektor dolotowy z zaślepionymi kanałami powietrznymi, dlatego silnik pracuje w normalnym cyklu dwusuwowym nieco przydławionym wymiarem okna ssącego.
W stosunku do Zenoah zastosowano sprężyny zamiast amortyzatorów gumowych, demontowalne osobne zbiorniki paliwa/oleju z większymi korkami, linkę gazu zamiast cięgła. Większość części od 3800 nie pasuje ze względu na zmiany konstrukcyjne.
Czy można opublikować instrukcję napraw kosy Stihl FS 55 z uwzględnieniem regulacji gaźnika 4140_29 2-mix?
Poza tym produkowane są bliźniacze modele GZ3750 i GZ3950 o pojemności 39. 1 cm³ (40mm/31. 1mm), nie oferowane przez Husqvarnę (dostępne tylko w Japonii). Wcześniej wersje występowały pod oznaczeniem GZ3711, GZ3900, GZ4300...
Generalnie model ten wywodzi się z G3700/G4200/G415AVS, a to jednym słowem odmiana pilarek G3800/G4100 w której zamiast plastikowo-aluminiowego karteru zastosowano aluminiowy karter ze zbiornikiem oleju podobnego do tego z modeli G4500/G5000/G5200. Można by dojść do wniosku, że z chińskimi pilarkami ma dużo wspólnego i niektóre części mogłyby teoretycznie pasować. Zestaw tnący jak w 4500.
Sugerowana cena pilarki Husqvarna 543 XP wynosi 3050 zł.EDIT: Dodaję jeszcze katalogi części. W nowszej wersji dodano układ kompensacji gaźnika (inny gaźnik z króćcem powietrza w pokrywce membrany, zmieniony filtr powietrza i podstawa, dodany wężyk), zmieniono osłonę wentylatora/układu chłodzenia (oczyszczanie powietrza).
Po numerach modelu. W związku ze zmianą polityki logowania, użytkownicy posiadający dostęp do Strefy Pracownika na podstawie upoważnienia do SIO, aby móc zalogować się do Strefy muszą najpierw zalogować się do SIO.
09. 03. 2021; S (BR 223) – połączenie wewnętrznych drążków kierowniczych może nie wytrzymać obciążeń podczas jazdy, co może skutkować ich wyłamaniem lub wyrwaniem, powodując pogorszenie sterowności pojazdu; 100 aut; sprawdzenie i w razie potrzeby wymiana wewnętrznych drążków kierowniczych.
09. 2021; klasa C (BR 205), GLC (BR 253) i EQC (BR 293) – z uwagi na zastosowanie nieodpowiedniej wiązki przewodów modułu sterującego układu kierowniczego, może dojść do utraty elektrycznego wspomagania układu kierowniczego, co zwiększa ryzyko wypadku. W przypadku uszkodzenia wiązki może dojść do zwarcia i pożaru; 677 aut; wymiana wadliwego elementu. 2021; Spritner (907/910) z Niemiec – może dojść do nieszczelności przewodu hamulcowego oraz wycieku płynu, negatywnie wpływając na skuteczność hamowania i precyzyjność utrzymania pojazdu na pasie ruchu; 283 auta.
16. 2021; AMG GT coupe 4d (290) – może dojść do odpadnięcia kołpaków w trakcie jazdy, co stwarza zagrożenie odniesienia obrażeń przez innych uczestników ruchu; 135 aut; wymiana kołpaków.
06. 04. 2021; GLC (253) z silnikiem benzynowym AMG i 4MATIC – połączenie śrubowe przewodu dodatniego rozrusznika może być niezgodne ze specyfikacją. W przypadku wadliwego połączenia przewód dodatni może stykać się z rozrusznikiem, na skutek czego może zostać uszkodzony przez ruch względny. Uszkodzony przewód dodatni może stykać się z obudową rozrusznika, co może z kolei doprowadzić do zwarcia. W zależności od rodzaju zwarcia nie można całkowicie wykluczyć awarii na drodze lub potencjalnego zagrożenia pożarowego; 214 aut; sprawdzenie i w razie potrzeby korekta połączenia śrubowego przewodu rozrusznika.
23. 2021; Vito (447), 4x4 z Hiszpanii – w instrukcji obsługi podano nieprawidłową maksymalną głębokość brodzenia w trakcie jazdy terenowej. Kierowca może błędnie założyć, że pojazd przejedzie przez wodę o głębokości 60 cm, zamiast 35 cm. W rezultacie woda może dostać się do pojazdu, powodując uszkodzenie elementów, takich jak silnik, elektryka i skrzynia biegów. Może to spowodować awarię napędu lub zwarcie grożące pożarem; 73 auta.
26. 2021; GLA (247; 19. 02-12. 08. 2020) – może dojść do niezamierzonego uruchomienia poduszki powietrznej pasażera, również w sytuacji gdy została ona prawidłowo deaktywowana, a na fotelu pasażera zamontowany jest fotelik; 16 aut; sprawdzenie i w razie potrzeby skorygowanie uziemienia poduszki. 2021; CLA i klasa A (118 i 177; 30. 07-12. 09. 2020) – może brakować elementu (prawego jarzma) prawego tylnego fotela do mocowania fotelika dziecięcego w uchwycie isofix, skutkując niedostatecznym zamocowaniem fotelika do uchwytu. W przypadku zderzenia może nie zadziałać funkcja przytrzymywania systemu blokowania ISOFIX na dole; 60 aut; sprawdzenie i ewentualna wymiana uchwytu ISOFIX na prawidłowy.
24. 05. 2021; Citan (415) z Francji – przewód paliwowy może ocierać się o przewód czynnika chłodniczego, co może skutkować wyciekiem na przewodzie paliwowym w komorze silnika i pożarem; 111 aut. 2021; GLB (247; 23. 2019-13. 11. 2020) – okładziny nadkola przednich błotników mogą oderwać się podczas jazdy, zwiększając ryzyko wypadku; 48 aut; sprawdzenie i ewentualny poprawny montaż mocowania okładzin nadkola z przodu. 2021; klasy A i B (177 i 247; 26. 08-10. 10. 2019) – odpływ wody kondensacyjnej w układzie klimatyzacji może być niedrożny. Woda może przedostać się do przestrzeni na nogi po stronie kierowcy i pasażera oraz do tunelu środkowego. Na skutek tego na zainstalowanych tam komponentach elektrycznych może dojść do korozji i/lub zwarć i/lub wystąpienia prądów pełzających. Może to mieć różne konsekwencje, na przykład uszkodzenie modułu sterującego SRS, brak możliwości uruchomienia pojazdu, uruchomienie trybu awaryjnego silnika podczas jazdy oraz zakłócenie działania innych komponentów (np. pompy paliwowej, automatycznego/manualnego wezwania pomocy), zwiększając ryzyko wypadku; 6 aut; sprawdzenie odprowadzania wody kondensacyjnej i w razie potrzeby wymiana obudowy rozdzielacza powietrza w układzie klimatyzacji. 2021; Sprinter (5-tonowe samochody kempingowe z nadwoziem/modyfikacją kampera, typ 906) z Niemiec – może wystąpić usterka elektryczna, mogąca spowodować przejście jednostki sterującej ESP w tryb awaryjny. W takim trybie funkcje oparte na jednostce sterującej ESP, jak sama funkcja ESP i ABS, nie byłyby już dostępne, zwiększając ryzyko wypadku; 7 aut
15. 06. 2021; klasa C, GLC (205, 253; 05. 02. 2016-03. 2020) – połączenie przewodów gazowych układu inertyzacyjnego mogło zostać wykonane niezgodnie ze specyfikacją. W razie wypadku układ skieruje argonowy gaz osłonowy do chłodzenia na gorące elementy silnika, gdzie nastąpi kontakt z czynnikiem chłodniczym R1234yf, zwiększając ryzyko pożaru; 8544 auta; sprawdzenie połączenia przewodów, a w razie potrzeby, ich naprawa.
17. 2021; Sprinter (907) z Niemiec – zmiana wartości znamionowej bezpiecznika (z 60A na 40A) w celu ochrony układu elektrycznego amortyzatora pneumatycznego – uwzględniona podczas produkcji pojazdu – nie została bezpośrednio naniesiona w literaturze dla klienta i literaturze serwisowej. W związku z tym podczas naprawy mógł zostać przypadkowo założony bezpiecznik o niewłaściwej wartości znamionowej. Jeśli oprócz zastosowania bezpiecznika elektrycznego o zbyt wysokiej wartości (bezpiecznik 60A zamiast 40A) wystąpi dodatkowy błąd elektryczny (np. uszkodzenie przewodu etc. ), może to doprowadzić do trwałego zwiększenia przepływu prądu i stopienia się pojedynczych przewodów układu amortyzacji, co zwiększa ryzyko pożaru; 90 aut. 2021; Citan (415) z kamerą cofania, z Francji – klapa tylna może odblokować się samoczynnie podczas jazdy, a przedmioty będące w bagażniku mogą wypaść z pojazdu przy pokonywaniu np. nierówności drogi; 22 auta. 2021; GLE, CLS (167; 28. 2018-18. 07. 2020) – może być nieprawidłowo zamontowany elastyczny przewód spustowy układu klimatyzacji. W takim przypadku do wnętrza pojazdu może dostawać się woda kondensacyjna z układu klimatyzacji. Woda może dostawać się do wnęki na nogi z lewej/prawej strony i powodować korozję zamontowanych tam części elektrycznych i/lub zwarcie lub prąd pełzający. Wzrasta przez to ryzyko powstania pożaru w wyniku zwarcia. Ponadto może m. in. nie działać automatyczne połączenie alarmowe (eCall), może nie być możliwe odblokowanie pojazdu i/lub jego uruchomienie, jak też może nastąpić aktywacja trybu awaryjnego pracy silnika, zwiększając ryzyko wypadku; 300 aut; sprawdzenie elastycznych przewodów spustowych, a w razie potrzeby ich poprawne zamontowanie. 2021; klasa E (BR 213) i AMG GT 4-drzwiowe Coupé (BR 290) z silnikiem benzynowym AMG i 4MATIC (15. 2017-27. 2020) – przewód dodatni może dotykać do rozrusznika, na skutek czego może zostać on uszkodzony, doprowadzając do zwarcia i w konsekwencji awarii na drodze lub pożaru; 31 aut.
02. 2021; klasa C Kabriolet (BR 205) i klasy E Kabriolet (BR 238) (29. 01-22. 2021) – z uwagi na nieprawidłowe mocowanie, właściwe ustawienie tylnych zagłówków może być niemożliwe lub mogą one odłączyć się od foteli, co zwiększa ryzyko obrażeń; 7 aut; kontrola i ewentualna wymiana tulei prowadnic zagłówków na tylnych fotelach. 2021; Sprinter (907) z Niemiec – w złączu wspornika przyczepy mogą powstać pęknięcia, prowadzące do zerwania sprzęgu przyczepy, zwiększając ryzyko wypadku; 166 aut. 2021; Vito/klasa V (447) z Hiszpanii – wspornik środkowy relingu dachowego może się odczepić. W przypadku poluzowania połączenia śrubowego do montażu wspornika środkowego na relingu dachowym bezpieczne mocowanie ewentualnego obciążenia dachu nie byłoby już zapewnione na stałe. Obciążenie dachu może się poluzować podczas jazdy lub w razie wypadku; 33 auta. 2021; Vito/klasa V/eVito/EQV (447) z Hiszpanii – mogły być wyposażone we wspornik zacisku hamulca przedniej osi, który nie został wyprodukowany zgodnie ze specyfikacjami. Jeżeli po jednej stronie zainstalowano tego typu wspornik, obciążenia eksploatacyjne powstające podczas hamowania mogą spowodować uszkodzenie części składowej i odpowiedniego obwodu hamulcowego. Ponieważ pojazd zaprojektowano z dwuobwodowym układem hamulcowym, droga hamowania zwiększyłaby się w przypadku awarii obwodu hamulcowego, w szczególności w przypadku zastosowania sterowania ABS/ESP. W skrajnie mało prawdopodobnym przypadku, gdyby pojazd był wyposażony we wspornik zacisku hamulcowego osi przedniej, który nie został wyprodukowany zgodnie ze specyfikacją po obu stronach osi przedniej, a wsporniki miały ulec jednoczesnemu uszkodzeniu, awaria miałaby wpływ na oba obwody hamulcowe. W takim stanie kierujący pojazdem nie mógłby użyć hamulca zasadniczego do zgodnego z przeznaczeniem spowolnienia pojazdu, ale mógłby to zrobić tylko za pomocą hamulca postojowego; 28 aut. 2021; CLA (BR117), CLA (BR118), GLA (BR156), klasa M/GLE/GL/GLS (BR166), GLE/GLS (BR167), SLK/SLC (BR172), klasa A (BR176 i BR177), AMG GT (BR 190), klasa C (BR205), klasa E Coupé/Cabrio (BR207 i BR238), klasa E (BR213), klasa S Coupé/Cabrio (BR217), CLS (BR218), klasa S (BR222), SL (BR231), klasa B (BR242 i BR246), klasa B/GLA/GLB (BR247), GLC (BR253), CLS (BR257), AMG GT 4-drzwiowe Coupé (BR290), GLE Coupé (BR292), EQC (BR293) i klasa G (BR463) – chwilowy spadek zasilania sieci elektrycznej pojazdu może spowodować, że w momencie wzywania pomocy przesyłana pozycja pojazdu nie będzie odpowiadała aktualnej. W związku z tym przyjazd pojazdów ratunkowych może się opóźnić, co z kolei może zwiększyć skutki wypadku. Sytuacja ta nie ma jednak wpływu na pozostałe funkcje automatycznego i/lub ręcznego wzywania pomocy; 24 970 aut; przewidziana jest zdalna aktualizacja oprogramowania w pojeździe klienta. Możliwa jest poprzez połączenie danych modułu komunikacyjnego, bez konieczności wizyty w warsztacie. 2021; GLA, klasa M/GLE/GL/GLS, SLK/SLC, klasa A, AMG GT, klasa C, klasa E Coupé/Cabrio, klasa E, klasa S Coupé/Cabrio, CLS, klasa S, SL, klasa B/GLA/GLB, GLC, AMG GT 4 Coupé, GLE Coupé, klasa G (Typ 117, 118, 156, 166, 167, 172, 177, 190, 205, 213, 222, 231, 238, 247, 253, 257, 290, 292 i 463; 30. 2016-24. 2020) – automatyczne i ręczne połączenie alarmowe może nie zadziałać poza zasięgiem sieci niektórych operatorów, z powodu błędu w oprogramowaniu. W razie wypadku, system eCall może nie wykonać połączenia alarmowego, a służby ratunkowe nie otrzymają zgłoszenia o zdarzeniu i danych lokalizacyjnych na czas, co może zwiększyć skutki wypadku; 6 aut; aktualizacja oprogramowania. 2021; CLA, GLA, klasa A, klasa B (Typ 117, 156, 176, 242, 246; 30. 2016-14. 2017) – może występować luz pomiędzy łożyskiem wciśniętym w otwór przegubu uniwersalnego wału kierowniczego a przegubem uniwersalnym. Z biegiem czasu wada może pogłębiać się i powodować hałas oraz wpływać na pracę układu kierowniczego i prowadzić do poluzowania łożyska z przegubu uniwersalnego. Spowoduje to ograniczenie sterowności pojazdu i zwiększy ryzyko wypadku; 667 aut; sprawdzenie, a w razie potrzeby wymiana wału kierowniczego.
05. 2021; Sprinter (906) z Niemiec – przewody hydrauliczne mogą odłączyć się od hydraulicznego wspomagania kierownicy. Może to prowadzić do utraty płynu i wspomagania. W takiej sytuacji pojazdem można nadal kierować mechanicznie, jednak wysiłek wzrasta, zwłaszcza przy niskich prędkościach. Może to zwiększyć ryzyko wypadku; 1823 auta. 2021; EQC (293; 22. 02-28. 2019) – obudowa akumulatora wysokiego napięcia może ulec korozji i w rezultacie wilgoć może przedostawać się do wnętrza. Może to spowodować usterkę izolacji, uniemożliwiającą ponowne uruchomienie pojazdu, istnieje też ryzyko pożaru; 7 aut; naprawa uszczelnienia obudowy akumulatora wysokiego napięcia.
11. 2021; Vito/eVito/klasa V/EQV (447) z Hiszpanii – system przywoławczy eCall może nie działać poprawnie. Chwilowy spadek napięcia w pokładowej instalacji elektrycznej w wyniku wypadku może oznaczać, że położenie pojazdu przekazane w wezwaniu alarmowym może nie odpowiadać rzeczywistemu. W rezultacie przyjazd pojazdów ratowniczych może być opóźniony, co może zwiększyć konsekwencje wypadku; 9774 auta. 26. 2021 uruchomiona została zdalna aktualizacja oprogramowania jednostki sterującej HERMES. Zdalne aktualizacje są automatycznie pobierane i bezpłatnie instalowane w pojeździe klienta bez dodatkowej wizyty w warsztacie za pośrednictwem łącza danych modułu komunikacyjnego. Jeżeli warunki użytkowania pojazdu nie pozwalają na zdalną aktualizację, klienci zostaną zawiadomieni listownie o konieczności wizyty w ASO w celu aktualizacji.
13. 2021; Vito (447) z Hiszpanii, z przednim napędem, dieslem i manualną skrzynią – funkcja czujnika rozpoznawania biegów może być tymczasowo zablokowana po włączeniu biegu wstecznego do następnej zmiany zapłonu lub uruchomienia silnika. W rezultacie oświetlenie za pojazdem może być niewystarczające dla kierowcy podczas cofania bez światła cofania. Dla innych użytkowników drogi może nie być oczywiste, że pojazd cofa; 358 aut. 2021; Sprinter (907/910) z Niemiec – przewód hamulcowy przedniej osi może stykać się i ocierać o wewnętrzne wykończenie nadkola. Może to powodować przetarcia, a tym samym wyciekanie płynu hamulcowego podczas eksploatacji; 544 auta. 2021; klasa E (BR 213), klasa S (BR 222), GLC (BR 253), CLS (BR 257), AMG GT 4-drzwiowe (BR 290), EQC (BR 293) i klasa G (BR 463), (31. 07-11. 2020) – może dojść do poluzowania złącza czujnika zderzenia bocznego. Może to spowodować opóźnienie uruchomienia systemów zabezpieczających przed skutkami wypadków przy zderzeniu bocznym, potencjalnie zmniejszając skuteczność zabezpieczenia; 28 aut; sprawdzenie i, w razie potrzeby, wymiana czujników zderzenia bocznego w drzwiach.
25. 2021; klasa X (470) z Hiszpanii, z silnikiem OM642 – przewód powrotny chłodnicy oleju może ocierać o belkę poprzeczną osi przedniej. W takim przypadku może dojść do uszkodzenia go i utraty oleju w przedniej części pojazdu. W przypadku rozlania się oleju na jezdnię zachodzi ryzyko wypadku drogowego i obrażeń u innych użytkowników drogi; 413 aut.
08. 12. 2021; klasa E (BR 213), klasa S (BR 223) i CLS (BR 257) (13-26. 2021), z układem hamulca postojowego – połączenie śrubowe zacisków hamulcowych na osi przedniej może być niezgodne ze specyfikacją. W związku z tym istnieje możliwość poluzowania się zacisku hamulcowego podczas hamowania. W takim przypadku siła hamowania może być mniejsza, a ponadto mogą poluzować się niektóre komponenty; 58 aut; wymiana śrub przednich zacisków hamulcowych. 2021; Sprinter (907) z Niemiec – odległość pomiędzy przewodami hamulcowymi a wiązką przewodów elektrycznych może być niewystarczająca i z czasem może dojść do przetarcia. W przypadku przetarcia izolacji przewodu elektrycznego nie można wykluczyć zwarcia i stopienia się przewodu hamulcowego, a tym samym wycieku płynu hamulcowego. W rezultacie w zestawie wskaźników zaświeci się lampka ostrzegawcza poziomu płynu. Z biegiem czasu i w przypadku zignorowania lampki ostrzegawczej poziomu płynu do momentu, gdy zabraknie płynu, droga hamowania może się wydłużyć, co może doprowadzić do zwiększonego ryzyka wypadku. W najgorszym przypadku nie można wykluczyć ryzyka pożaru; 547 aut.
21. 2019-17. 2020) – wiązka przewodów elektrycznego układu kierowniczego może ulec uszkodzeniu podczas montażu. W takim przypadku wskutek uszkodzonej izolacji do wiązki przewodów, a z czasem także do modułu sterującego układu kierowniczego, może się przedostać woda. Wskutek tego wspomaganie przekładni kierowniczej może ulec awarii podczas jazdy, zwiększając ryzyko wypadku. W takiej sytuacji wyświetlany jest w zestawie wskaźników czerwony komunikat ostrzegawczy; 233 auta; sprawdzenie wiązki przewodów oraz przeprowadzenie ewentualnej naprawy.